VALBORG!

Okej.. Tänkte berätta om min valborg ;D
Det börja med att jag inte hade något att göra i huvudtaget, sen så träffade jag fredde och han sa att de skulle vara ett jävla drag i uppsala =p Så vi drog ihop bilen full och drog till uppsala.
När vi väl kommer dit vid typ 20:20 så är det typ helt dött =p
De va inte mycket folk eller någonting, men vi fick jävligt mycket skratt alltså xD
Riktigt grym kväll xP
Sen så skjutsar fredde mig till hemköp för jag skulle träffa Rebbe, när jag träffar Rebbe så är hon med några personer och blablabla.. =p

Sen så när jag står och väntar på bussen vid station så hör jag att några skriker mitt namn ;o
Och jag blir först chockad, sen så såg jag vilka de va =p
Första gången jag träffade personerna men har pratat med dom på msn blablabla..
De slutar med att dom vill att jag ska stanna och va med dem, men de orkar jag inte för dom va riktigt jävla tankade ;o
Men sen så när jag sitter på bussen får jag dåligt samvete ;o
Dom va tankade som fan och allt..
Så tillslut ringde dem till mig och jag mötte en person vid Carlslund och gick o mötte upp alla vid donken.
Efter vi har varit vid donken ett tag så kommer det personer som kallas "Fältare."
Och jag va ju den som va nykter så stod och pratade med dem och grejs.
Men de värsta va ju att ena av dom inte trodde att jag va nykter hahaha
Så blev lite små sur, men sen så såg hon att jag va nykter tror jag.. =p

Orkar fan inte skriva ner allt som hände, då skulle de fan sluta med att jag skrivit en novell xD

Men iaf det slutade med att jag och en gammal kompis följde Sandra och någon till person hem, för emelie hade dragit med någon jävla snubbe hem ;o
Och de kom en 25åring vid donken och sa att han skulle skjutsa hem dom ;ooo

Så jag va en jävla snälla person och gick med sandra och den andra tjejen bort till grimsta..
Jag hade ju ändå gått ifrån Brunnby vik till donken först och sen bort till grimsta och sen hem igen =)
Tycker fan att de va riktigt snällt gjort av mig..
Vill fan inte släppa i väg 2 tjejer som är fulla/påverkade själva..

Nu ska jag snart i väg på kalas i Kungsängen =)
Så ha det kul med er alla som är bakis ;)<3

Skriv något sött!
Postat av: evelina

Haha jag har aldrig lyckats va full på valborg så jag gick all in igår och så fan att jag lyckades få till en riktig dunderfylla! Haha

2010-05-01 @ 17:44:25
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/
Postat av: Emelie<33

aww, vad sött gubben (a) <33

du skulle stoppat migju vafan ;p<33

2010-05-01 @ 17:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0