YEAS

FAN VAD GLAD JAG BLIR OM JAG FÅR DEN!

Idag har jag varit i Kista Galleria och skulle få välja ny mobil som jag ville ha, för min andra hade fuktskada så de skrotade den.
Men jag fick ju inte välja mellan många telefoner, tack vare hon/säljaren jag pratade med först, sen kom det en kille/säljare som sa att jag fick välja en annan telefon om jag ville.
Och de va den telefonen jag hade kollat på, blev så jävla glad!
först ville jag ha en IPhone men sen så fick jag höra att den här är lika bra om inte bättre, fast IPhone kan du ju uppdatera själv men skit sak samma.



Sony Ericsson Vivaz, ny släppt!







Skriv något sött!
Postat av: jenna♥

men micke du ska visa att du är mky mognare o bättre o då gööör man aaaaabsoluut INTE så .. -.-

men aah ja är på din soda, men måste oxå tala om för dej vad som är rätt elr fel :)

puss

2010-03-03 @ 10:19:42
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0