tjo...

Tjing Tjong!

Får väl se om jag håller äckel bloggen uppe!
Helt jävla skeptisk om saken..
Men men..

Nu ska jag snart glida till veterinären med kanin jäveln..
Han har problem med hornhinnan på ena ögat och ska dit på återbesök.
Sen efter de ska jag till lägenheten och där har jag inge internet, får se om någon granne kanske har internet som man kan komma in på. De skulle vara toppen!

Kommer fan dö av att vara där utan internet och en ivrig jävla katt unge! =0
Får väl sitta o glo..


Kommer nog försöka skriva lite på någon låt text..
Om någon vill prata med mig så får ni väl höra av er!
Orkar inte sitta och höra av mig till allt folk..
Alltid jag som ska höra av mig oavsett vad..



Skriv något sött!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0