Tjenixen!

Nu är det äntligen FREDAG!!!
Och jag rekomenderar för er som gillar trance, hardstyle och handz up att ni ska lyssna på NERadio

Själv ska jag ju trots allt in till Odenplan, till Inferno Online och nattgibba!
Kommer säkert skriva något när jag sitter där fast det vet jag dock inte något om nu =)
Men vad ska alla ni ha för er på en fredags kväll ?

Ut och festa loss eller bara ta det chill med polarna? =)

Hör av er om ni vill mig något ;)

De som känner i mig IRL har mina mobil nummer så det är bara att höra av sig!



Det är som på en dans på rosor när jag ser dig,
ditt leende lockar verkligen mig fram,
när jag ser dig så är det som att slockna och vakna upp på nytt.
Ditt leende utstrålar verkligen allt,
och de är därför allt detta är sant!


Du där borta någonstans, jag vet att du finns, men dock har jag då ingen chans!

Kyss
&
Smek


Skriv något sött!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0