Till Matilda =D

Till Matilda, min käraste vän!
Matilda och jag började prata på ett sjukt sett.
Det började med att min kusin va tillsammans med hennes lilla syster
och jag började prata med hennes lilla syster sandra och frågade efter Matildas msn.
Efter det så började jag och Matilda prata i telefon, men de roliga va ju att jag hade träffat Matildas föräldrar
innan jag hade träffat Matilda.
De va hemma hos min kusin när han konfimerade sig..
Men i allafall så tog det ett tag innan Matilda och jag träffades, vi hade sätt varandra i webcam.
Och efter några veckor så träffades Matilda och jag för första gången, vi va inte ensama när vi träffades.
Vi hade varsin vän med oss, hon hade Sofia med sig och jag hade Robin med mig.
De va ju inte konstigt att Robin va med, de va ju han som körde bilen.
Vi hämtade Matilda och Sofia vid spånga station och efter det så begav vi oss hem till mitt hus.
Där satt vi och pratade, hade det allmänt roligt. Utan alkohol! =D

Efter det så tog de kanske 1-2 veckor innan vi träffades igen.
Då träffades vi vid Odenplan, jag praktiserade på Inferno Online och vi passade på att träffas inne i stan då.
Hon mötte upp mig när jag slutade, vi gick runt och pratade lite.
Men sedan hände de något!
Jag gav Matilda en kyss, visste inte om jag skulle bli kysst tillbaka eller inte men det blev jag!
Jag kände allt hur det pirrade i magen, det gjorde de varje gång då jag såg dig eller träffade dig.
Vi träffades ett antal gånger när jag praktiserade på Inferno Online.
De vi gjorde va att gå runt och prata, pussas lite och sådant skoj!

Glömde säga att Matilda kom hem till mig förut, då låg vi och mös i min säng och kollade på en film.
Inge mera med de vare, hade det jätte trevligt då med dig =)

Men efter några gånger vi hade sätts så hade vi båda lov, det va vecka 45 lovet var.
Matilda kom till mig på söndagen, jag mötte henne vid bussen, sedan gick vi hem till mig.
Hon skulle sova hos mig från söndagen till måndagen.
Och vi hade det jätte trevligt, eller jag hade det i allafall =)
Tror nog Matilda hade det trevligt med =)

HeHe

Men efter de så har vi inte sätts så mycket, du har gjort ditt och jag har gjort mitt.
Vi har ju verkligen inte slutat prata med varandra, de har vi inte.
Vi pratar ungefär varje dag, antingen på msn eller via sms.
Matilda och jag har träffats några enstaka gånger då jag har varit och gibbat på Inferno Online.
Alltså hon har kommit förbi och sagt Hej ifall hon va i närheten.

Hon är allt en riktig underbar tjej!
Jäkligt go och rar.
Har skrivit detta för du och jag kunde vart dom rätta.
HaHa, du betyder för mig. Du står mig allt nära!



HaHa så sött! =)



Skriv något sött!
Postat av: rosie

2010-03-05 @ 01:26:25
Postat av: matilda

men ååååh din underbara jävel jag älskar dig, nu kommer jag somna med ett leende på läpparna! <3

2010-03-05 @ 01:27:39
Postat av: Sara Mara

Vad du är rar :)

2010-03-09 @ 14:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0