suck på skolan..

F*ck skolan säger jag bara.. -.-
Speciellt vår lärare som vi har nu..
Han är helt jävla hjärndöd, förklarar fan sämre än vad en påse nötter gör +.+
Då måste de ju fan vara illa. Han förstår ju knappt svenska för fan och han förstår inte att jag är helt lost och inte fattar ett skit av vad vi jobbar med..

Säger bara JOHN BAUER!
SKIT SKOLA BÖRJA INTE DÄR!
Speciellt inte IT-Programmet på John Bauer Stockholm..
Ni lär ångra de, John Bauer har fan sämst utbildning..


Men men annars är väl allt okej med mig, utan att jag blir fett SNE på min systers katt unge..
Fick ju knappt sova i natt, han väckte mig halv 6 imorse med. Så de är ju jätte bra start på dagen!

HARE BRA *stampe*


Skriv något sött!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0