Slut på lov1!

AH hej!

Nu så är det snart läggdags!
Och imorn är det då skola igen!
Tillbaka till John Bauer i Stockholm.
Tycker det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan, har ju ändå inte gjort något speciellt nu under lovet.
Så för mig kvittar det om jag får gå till skolan!

Och idag har det inte hänt så mycket, har umgåtts med Basse =)
Vi har inte gjort så mycket direkt, bara chillat typ..

Men men finns inte så mycket och skriva!

Kommer nytt inlägg imorn när jag är i skolan!
Btw, så sitter jag och pillar lite på designen, får se om de blir lite skillnad!
Gör lite reklam för http://neradio.se med.
Det ser ni ju på min nya header!

Peace Out













Skriv något sött!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0