ROFLCOPTER

TJENIS PENIS!

Nu sitter jag och har så jävla tråkigt, har sportlov och finns inget att göra, ska snart ut med polare tror jag!
Men just nu sitter jag och pratar med Emmaaaaaaa och vi pratar om allt möjligt =P
Hon är gullig och trevlig, en CS toent men hon är ändå den roligaste =)
Skönt att de finns brudar som lirar CS med!

Men ett stort tack till Emmaaaa för att hon vill prata med tråkiga mig! =D

PEACE OUT!







Skriv något sött!
Postat av: bäääästaste personen <3

Sötnos, jag vill alltid prata med tråkiga dig, för du är såååååååååå tråkig att jag alltid skrattar när jag pratar med dig x) haha

fan va gay jag låter.



men du är awesome. puss på dig!



ps: DU ÄR ELIT SOM FAN. Inlägget är iallafall 1337. (2010-03-03 @ 13:37:05 )

2010-03-03 @ 15:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0