Rofl

Tjabba!

Nu är jag hemma efter skolan, kom hem runt 16:00..
Men har suttit och spelat lite CS med Riki, Sam och Basse =)
Körde först 4on4 men de gick inte så vidare.. Va liksom warmup gather >.<
Men efter de panga jag, Riki och Basse på med 3on3 och de gick super! ;)

Haha, vad som händer ikväll vet jag inte..
Skulle egentligen ha åkt till Kista Galleria och typ hämta ut en telefon idag..
Men såklart har de inte ringt, som de sa att dem skulle göra.
På hemsidan står det att telfonen ska komma in idag.. Men men..
Får väl vänta och se!
Är så hyyyyyypad, vill ha ny telefon. Är trött på de skräpet som jag har nu..

Shit the same..

Telefonen jag ska få
\/


Skriv vad ni tycker om den!


Skriv något sött!
Postat av: evve

snygg lur

2010-03-09 @ 20:45:49
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0