Home sweet home!

Nu är jag hemma efter ett underbart nattbibb på IO's.
Det blev jag, basse och riki..
Det va skeeeeta kuul, vi flumma på som bara fan med =P
Man kunde ju tro att vi hade rökt på eller något haha =P
Fick äntligen träffa min älskling med =D=D
Matilda, du kommer alltid stå mig nära =)<3

Basse och riki spelade CS turnering och pangade på hårt som fan men gick ändå inte så vidare bra i slutet =p
Men men det är ju inte direkt det lättaste motståndet man möter där heller =p
Och jag va så jävla när på att ta en röd på spelarenan x)
Men när jag hade 35p kvar till 1 röd så sumpa jag skiten och va helt förstörd, alltså jag va helt död i hela kroppen och allmänt sliten/trött =p



Mitt liv det sliter och leker
men då fan blir de aldrig bra
för allt de man bara önskar sig ska någon
annan med ha
Så nu orkar jag inte detta mera
slita och kämpa men aldrig få något för det
känns inte så bra
men de är väl för att jag är inget att ha
Kärlek är de ända jag önskar mig
men dissen är de ända jag får
står jag eller sitter jag så blir de bara fel
och de är då inget jag orkar med mer..


Det här är en dikt som förklarar hur jag känner mig..
Men men "life goes on" eller vad säger man ? höhö

Kyss
&
Smek


Skriv något sött!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0