höhöhö

Hahaha skrattar fortfarande lika mkt till mitt jävla video inlägg hahahahahah
Vadå man måste ju bjuda lite på sig själv ;)

De är bara lite pinsamt, tänk om man skulle träffa någon random på stan som har läst min blogg/sätt de där..
Fan vad utskrattad jag skulle bli xD

Men de skiter jag fullständig i! Alltid lika kul att bjuda på sig själv =D

Idag har min dag varit för mestdels skit ;o
Skolan va typ kuligt, sedan så drog vi till PlayZ och spelade CS..
Vill fan inte ens nämna hur de gick där..
Går fan inte spela på deras jävla skit, hade 30 fps..
Jävligt dåligt..

För er som inte fattar de jag skriver, så orkar jag inte förklara =D

men skit saksamma roflcopter!

CHACHA


Fetknopp1 no1, alltid lika vackert (a)


Skriv något sött!
Postat av: Din enda läsare

Vadå bjuda på sig själv du är ju sådär irl med

2010-03-31 @ 21:12:56
Postat av: ida.

Nej, jag tnäker inte be honom gå och dö?

2010-03-31 @ 21:35:07
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/
Postat av: ida.

Nej, jag tnäker inte be honom gå och dö?

2010-03-31 @ 21:35:24
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0