hahaha

Michael Johansson (11 matcher, 3 mål, 1 assist)
Har ovänner i varje lag. Snackar konstant, gör fula knep och är en jobbig jävel att möta. Vill följa med upp i anfallen och producerar dessutom mycket poäng för att vara back. En sådan man älskar att ha i sitt lag, men hatar att möta.

Haha tack för den Joel!
Kommer alltid ha de i baktanken ;)
Varför är jag då en jävel att möta ? =D
De är nog allt en bra fråga haha!
Älskar att reta upp folk på planen och jag vet vart gränsen går så inte man får en 2a av dommaren =P

Vill börja spela innebandy på riktigt nu istället för i ett korpen lag "/
Men finns inge lag som vill ha mig, tack vare en jävla skit sak typ..
Men men.. "that's the life"


Från de ena till de andra så skriver jag på en ny låt text nu med.
Men de är så jävla svårt att få till en början på texten.. Vet verkligen inte vad låten ska ha för genre eller någonting..
Snälla ge mig lite förslag! =D

Kyss
&
Smek


Skriv något sött!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0