HAHA

Micke säger:
*du tror verkligen du är stor och tuff (Y)
*om du hade bott här så hade du blivit så jävla ut skrattad HAHA!
;  therese, säger:
*haha jo eller hur ! ja bor i sthlm på helgerna .. ingen som garva åt mig ;) men dom garva åt dina patetiskta ord och pinsama dikter hahaha
Micke säger:
*pinsama dikter ?
*haha
*visst ;)



HAHAHA säger jag bara!
Verkligen pinsama dikter, jag vågar i allafall vara mig själv och utrycka mig med att skriva dikter och låtar!
Är ingen liten Sundsvalls bitch som jökar runt, jag är en stolt stockholmare som vågar vara mig själv och hur många vågar vara sig själv, inte så många men du är då fan inte dig själv din avundsjuka jävel ;)



Skriv något sött!
Postat av: jenna♥

hahah men herreguud micke, palla lägga ut hennes msn .. lite lågt kanske? :P

haha :P

2010-03-02 @ 21:24:11
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: den coolaste och bästaste personen i världen <3

jag gillar iallafall dina dikter. <3

pusssisisisisisisssaaaaaaaaaaar

2010-03-03 @ 00:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0