Dikt...



Jag såg när du föll
du föll med en himla fart
och då blev allt helt uppenbart.
Du kom där med ett leende så glatt för du likna allt en skatt.
En skatt som inte glömsbort
du finns där i vått o torrt.
Hoppas du vid mina sida står
för att ge allt till min sista tår.
En tår jag hoppas jag aldrig fäller
för de är då allt smäller..



De där är en dikt jag skrev nyss!
Den är inte riktad till någon, de är bara fritt skrivande! =D

Men nu är det allt lägg dags...
Syns imorn puss godnatt!



Skriv något sött!
Postat av: jenna♥

MEEEN HALLLLÅ JA VILL OXÅ HA REKLAM FÖR MIN BLOGG, HAHA :D, ja har ju mer beökare än dej :P så hallå? :P

2010-03-09 @ 05:48:25
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0