trååååååååk



Den här kvällen har fan varit den segaste kvällen någonsin i mitt liv..
Skulle vart med fredrik men han ringde mig aldrig, som han sa att han skulle..
Men skit sak samma, finns absolut inget att göra!

De är nice nu, har få besökare varje dag!
Skulle vara riktigt trevligt om ni kommenterade med, bara skriver någon kommentar =)
Och skriv er blogg adress så besöker jag där och ger svar!

Piss and löv!


Skriv något sött!
Postat av: jenna♥

dikten är fett bra :D

2010-03-06 @ 17:12:17
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: evelk

2010-03-07 @ 13:32:25
Postat av: evelina

så du har blivit en bloggare ;)

Haha det innan var jag oxå! råkade trycka på entet :P

Hur kommer det sig att micke fått för sig att blogga? :P

2010-03-07 @ 13:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0