Bjudning...

Tänkte bjuda på några bilder på mig typ tror jag..
Finns ju inge intressant i den här jävla bloggen (jag skriver ju i den) så får väl se hur de är om man lägger ut bilder på sig själv ;o
Se om de är så jävla lockande..
Men de tror jag dock inte..

Jadu idag har det varit en dryg skoldag, som alla andra skoldagar..
Fast imorn blire allt lite annorlunda, ska jobba med min syster ;)
De är nån frilufts dag och jag hade blivit anmäld till dans av min mentor..
Bara för jag va sjuk när man skulle anmäla sig.

Så mamma ska sjukanmäla mig imorn så ska jag jobba med min syster =P
Hoppas de inte blir någon lång jävla dag, de skulle jag absolut inte palla med..
Sen till helgen blir troligtvis GIBBA! =D
Hoppas!


Bilder:


Jaja har fan inga bilder på mig så orka bry sig ;o
Där är några som jag hitta..

Kyss
&
Smek


Skriv något sött!
Postat av: Enda läsaren

Ska vi knulla jag älskar din mage. Vill bara ligga där och smeka dig över din kropp <3

2010-03-30 @ 21:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0