Tok kul igår xD

haha fy fan vilket gott skratt vi fick igår xD

Igår började dagen med att jag vaknade vid halv 8 och kunde absolut inte somna om ;o
Sen så låg jag hemma i sängen och dunka musik tills klockan va 17:00, då drog fredde och jag till abbes och käka pizza ;)
Sen så satt vi där till 18:00 och sen efter de så drog vi o lira lite tvspel haha xD
vi satt och lirade de tills klockan va typ 22:30 =P

Sedan så fick vi ett jävla gott skratt haha!
Och jag fick vänta i typ 1 och en halv timme på fredde men orka inte skriva det som hände iaf =)
de är mellan mig och fredde haha! =D


Och i natt somnade jag vid 05:30 och är helt död nu =o
Vaknade vid halv 11 och kunde inte sova en blund till, vet inte varför men så äre!
Nu ligger jag i sängen och är hungrig som bara fan fast kan inte äta eller något..
och idag ska jag nog vara med fredde o ta det lite lugn hehe =)

Och sen så börjar skolan imorgon.. FY FAN orkar absolut inte skolan nu..
Men man har ju då inget val.



Skriv något sött!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0