TJanre

Tjenare!
Nu ligger jag i sängen efter den här kvällen (=
Det har varit nice (=
Var först med Rebbe, men sedan skickade fredde sms o va skit pisst of, fast inte på mig då..
Men vill inte ta detaljer om de här, så efter en stund kom han o hämta mig vid station.
Vi drog iväg mot arlanda, men först missa han avfarten så vi fick åka till knivsta och vända där =p
Men sen när vi kom till arlanda så såg vi verkligen hur dött de va =p
Det är ju på grund av vulkanutbrottet på island, hela arlanda är stängt, de va verkligen kolsvart där =o
Men vi gled till de stället där vi brukade dra med mopparna, precis breve startbanan på arlanda =)
Skit mysigt ställe =D

Fast de va så jävla svart så man kunde inte ta någon bild, de är ju synd =)

Nu funderar jag på att krama om min kudde och sprida mina tankar om dig thuss (a)

Puss o kram!
godnatt bloggen och allt folk <3


Skriv något sött!
Postat av: Jill

Tack :)

2010-04-17 @ 11:02:54
URL: http://jillhedstrom.blogg.se/
Postat av: thuss

aw söt du är!<3

2010-04-17 @ 11:50:15
URL: http://theresevnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0