sol vind och vatten!

TJENARE HEJSAN BLOGGEN!
IDag är det måndag och jag slutade tidigt idag =D
Fan vad passande med att de är fint väder och grejs!

Funderar på att skriva en liten sommrig dikt om jag orkar hehe..

Fast här kommer en annan dikt som kanske är lite små gullig (a)

Du har ett leende så socker sött
De är då inget som får en trött
För man blir ju allt helt stött
Så fort du ler så är de allt jag ser
ditt leende utstrålar allt
och dessa orden är inte allt
men mera vågar jag inte avslöja
för då kommer de bara dröja


Gillar den där dikten alltså =D

Hihi får väl se vad som händer idag/ikväll får väl höppas på nöge sköjjjjjj! =D
KJAM

Skriv något sött!
Postat av: Peter

Djupt

2010-04-13 @ 13:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0