SNÖ!

ORKA ATT DE SNÖAR NU?!?!
Seriöst! Är det aska som snöar ner eller är hela världen cp nu?
Fan de kan ju inte snöa i april.. Speciellt inte när det är runt 6+ utomhus ;o
och solen ligger bakom molnen.. Hur fan går det ihop? =S
Blir fan inte klok på de som händer runt om nu..
Men hoppas på att de blir en varm sommar..
SMHI har ju sagt att den här sommaren kommer vara som den är nu, tack vare vulkan skiten..
How fun is that?!

Btw så sitter jag o lyssnar på Rolandz nu haha för er som vet vilka de är ;D
Kullt musik alltså ;)
Blir iaf glad av det! <3


Skriv något sött!
Postat av: s s a n d r a e s s

hos oss är snön nästan helt borta nu, men i dag haglade det :(

jag tror inte att vulkanutbrottet påverkar sååå mycket på vädret, det blir säkert varmare :)

2010-04-19 @ 17:16:10
URL: http://ssandraess.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: men förihelvet!!!! hoppas hela jävla island försvinner. dom förstör som fan. Jag ska själv åka till spanien om ca 2 veckor, till pappa. hur fan ska jag kunna komma dit :(

2010-04-19 @ 18:06:37
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0