pinsamt!

Haha världens jävla grej alltså =p
Först börja de med att jag och fredde såg brudar vid affären i vårt område sedan tänkte vi åka efter dem för vi såg vart de gick.
Och vi skulle ändå åt samma håll och hämta thunis.. hehe
Och sen så när vi åker in till thunis så ser vi andra brudar sitta vid busshållsplatsen.
Och när vi åkte in till thunis men han va inte ute så vi åkte ett varv till, då så ställde jag min cola på ett ställe i bilen
där den garanterat inte stod säkert x)
Så spilde cola i hela bilen typ haha.. =p
Men sen när vi hade hämtat thunis så säger fredde ba: Ge mitt mobil nummer till hon i rosa keps!
Självklart så säger ju jag: okej =p
Och sen när vi stannar vid busshållsplatsen så låter jag fett otrevlig när jag pratar xD
Så jävla pinsamt hahah!
Fast hon skickade ju sms till han hehe..
Och sedan visade det sig att de va halv syskon dom där två tjejerna som satt där ^^
och nu så pratas de på för fullt med dom höhö..
lite små kul faktiskt x)

det är vad jag har gjort idag typ haha
Eller jo, jag, fredde och thunis satt i thunis syrras lägenhet och kollade på DIF-LHC matchen haha
Fast jag inte tycker om något av lagen som spelade så ville jag ändå kolla, bara för att umgås liksom!=D

hare bäst snurreskelett!


Skriv något sött!
Postat av: kajsa nihlen

Sv. jo , men ja e bara inhoppare. hon jessica som skulle ringas upp fick dom inte tag på . s¨å dom ringde mig eftersom de är för dom jag ska filmas den 29onde ( nu vet du de också ) . så jag ska inte säga så mkt ,men alltid kul . och de var bra betlat så why not liksom. bara tuta och köra :)

2010-04-09 @ 00:36:04
URL: http://kajsanihlen.se
Postat av: Ameli

Meen guud Micke hahaha faaaiiiil ! xD

2010-04-09 @ 04:53:04
URL: http://aamelikransnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0