Hyppsan

Ojsan hoppsan hejsan!
Har glömt att göra inlägg haha!
Men nu kommer det och ska lägga in bilder på marcus imorn =p
Men de orkar jag då fan inte nu, är skit trött..
Så de blir lite skratt för er folks imorn höhö..

Hoppas de smakar av att se min feta mage igen haahhahaha






Kärleken kommer, kärleken går.
Men de som alltid står är jag
med en jätte tår.


Här är en liten fjutte dikt jag kom på här om kvällen..
Kom på den precis innan jag somnade, så snabbade mig med att ta upp mobilen och skriva ner den.
Ville ju inte glömma bort den liksom =)
Alla texter kan vara dikter och den där tycker jag faktiskt är rätt så bra, kort men beskriver mycket! =)


Skriv något sött!
Postat av: jenna♥

Fick du någon påskpresent? :)

2010-04-03 @ 12:47:03
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0