Heihei

Nu ligger jag i sängen igen och ska gå o sussa kudden!
Idag var det en lång dag i skolan, fast den va ändå jävligt skön. Vädret va underbart sen när man slutade, men det fina vädret varade ju inte hemma.. Svårt att gissa, när man kom hem så hade det ösregnat och de va alldeles blött.
Och när man väl va innan för dörren hemma så sprang jag upp till sängen och la mig =D
Va så trött i kroppen av skolan. hehe..
Och sen efter jag hade ätit middag så drog jag hem till Rebbe..
Hon höll på och göra slingor i håret xD
Och de slutade ju jävligt lyckat sörru ;)
haha nej men det blir säkert jätte fint och bra =)
Nu har jag precis lagt mig i sängen igen.
Ska försöka somna tidigt ikväll/natt =)

Glömde säga att jag pratade med Thussen med :*
Vill träffa dig igen sötnöt :*
Pussar på dig gullegris<3

Så tjingeling pussgurkor!


Skriv något sött!
Postat av: Anonym

..........



stygging



hva faen er problemet ditt?

2010-04-27 @ 22:51:46
Postat av: Anonym

eller hur micke! vad fan är problemet ditt ?!

2010-04-27 @ 23:27:37
Postat av: RIKI

eller hur micke! vad fan är problemet ditt ?! var från mig dårå / rikiiiII!

2010-04-27 @ 23:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0