Gud alltså?

Nej fy vad jag är trött =o
Har bara sovit 3 timmar idag, kom hem vid 8 efter gibb1 och somnade vid typ halv 9 eller så och vaknade runt 11 att TVn lät som bara faen.. Aldrig kul att bli väckt av nyhetsmorgon på tv4! =o
Och nu blire nog allt att bara ligga och slappa i sängen rästen av kvällen =)
Får väl la se if something happends tonight ;D
Men de tvivlar jag starkt på!

Här är en länk till tv4 nyhetsmorgon när de va på Inferno Online och intervjua Christer "fisker" Eriksson!

Nyhetsmorgon@Inferno online

Det är lite små ballt ^^
Synd bara att man inte själv va där den dagen då >.< de va dagen innan jag va där, alltså på tisdag morgon tror jag nog allt ;D

Och här kommer min feta mage igen hahahahah!




Skriv något sött!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0